OKI Europas MC700-serie får IT w Administracji-priset ”Editor's Recommendation”

19/08/2013

Digitala LED-multifunktionsfärgskrivare ger viktiga företagsfunktioner för medelstora och stora arbetsgrupper

Egham, 19 augusti 2013

IT_w_Administracji
OKI Europe Ltd tillkännagav mottagandet av utmärkelsen IT w Administracji ”Editor’s Recommendation” för serien MC700 av digitala LED-färgmultifunktionsskrivare
”IT w Administracji” är en ansedd tidning för IT-specialister och chefer inom den offentliga sektorn som tilldelat utmärkelsen “Editor’s Recommendation 08/2013” till serien MC700. Utgivaren testade modellen MC760 och gav den betyget 9/10. Produkten rekommenderades för den offentliga sektorn.
IT_w_Administracji_award

MC700 tilldelades utmärkelsen ”Editor’s Recommendation” och uppmärksammades för sina snabba utskriftshastigheter på 28 sidor per minut och 7 sekunder till första utskrift. Dessutom uppskattade utgivaren den avancerade LED-tekniken som garanterar färre fel och driftstopp samt lägre kostnader. Utgivaren betonade att den stora LCD-skärmens egenskaper i kombination med manöverpanelen i standardutförande fungerar bra i det vardagliga arbetet.

Bland modellens egenskaper betonades den utmärkta utskriftskvaliteten: ”Utskriftskvaliteten är enastående. Text, grafik och även foton är klara och tydliga.” Utgivaren lade märket till enastående skanningshastighet på 40 sid/min, effektiv processor, extern USB-port, 2 GB RAM och 160 GB High Performance Secure-hårddisk. Experterna angav ytterligare funktioner, t.ex. sortering och häftning som hjälper till att minska arbetsbördan på kontoret.

”OKI:s multifunktionsprodukter från MC700-serien är avancerade och mycket funktionella produkter. Den stora LCD-pekskärmen kombinerat med manöverpanelen i standardutförande fungera bra i det dagliga arbetet. Bland produktens egenskaper ingår enastående utskriftskvalitet, snabb skanning och enkel hantering. Effektiv processor, 2 GB RAM och 160 GB High Performance-hårddisk är ytterligare egenskaper” – sade testets författare.

Kontakta OKI Europe

linkedin twitter youtube facebook

©1995-2018 Oki Europe Ltd.